Logbog marts, opgave 2-3

Først twitter,

da hele kaninen Thongen var forhindret fik vi desværre ikke lejlighed til at chatte med vores skønne studiekammerater og Hanne 😦 Det var ellers planen – we promise!

Jeg prøver ikke at være “gammel sur mand” over twitter, det ligger nemlig ikk til mig, men hvor har jeg det svært ved det program. Jeg kan sagtens følge dets berettigelse i de sociale mediers verden, lige som Fjæsen (som jeg ønskr at vælge fra). Jeg har det imidlertidig sådan at den er jeg også løbet sur i.

Når jeg så har været gammel sur mand, kan jeg jo godt se de begge er effektive værktøjer. jeg prøver stadig at arbejde dem ind i en morderne undervisning…

opgave 3 – Diigo

ikke meget hurlumhej her, et nemt værktøj at gå til, hurtig ind poste dine links eller bogmærker og så ud igen. jeg var dog i tvivl om  man skulle gøre det genkendeligt for Hanne at se det var vores studiegruppes værk, eller ej? så jeg taggede hele skidtet, Kaninen Thongen. så ved hun også vi havde været der 🙂

Diigo er et ret godt værktøj ti personligt brug, undervisnings brug og forberedelses brug 🙂

Kaninen Thongen

This entry was posted in Logbog and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Logbog marts, opgave 2-3

  1. her er en række kommaer og punktumer; sæt in hvor der mangler 😉 ,,,,,,,,,,,,,…………

  2. Pingback: Afslutning og opsamling | Online & Kollaborativ (underviser – hsog)

Leave a Reply

